EğlenceAvcısı
Active member
Bankanın müşterileri, şarkıcının turnesinin şehirde olduğu bu ay Paris'te %22 daha fazla harcama yaptı.
Bank of America Corp.'a göre tüketici harcamalarındaki artış yavaşladı ancak Eras Turu için Avrupa'ya seyahat eden Taylor Swift hayranları için bu durum geçerli değil.
Tercihli bankacılık başkanı Aron Levine bir röportajda, bankanın müşterilerinin bu ay şarkıcının turnesinin şehirde olduğu Paris'te %22 daha fazla harcama yaptığını söyledi. Swift, Fransa'nın başkentinde 9 Mayıs'tan 12 Mayıs'a kadar, tam da harcamalardaki artışın görüldüğü dönemde performans sergiledi.
“Başka bir açıklama olamaz” diyen Levine, hayranların Londra, Milano ve Viyana gibi şehirlerdeki yaklaşan tur tarihlerine akın etmesiyle diğer Avrupa şehirlerinin de benzer bir artışı sabırsızlıkla bekleyebileceğini ekledi. “Avrupa ekonomisine ivme kazandıracak.”
Tüketiciler deneyimlere ve canlı eğlenceye para harcadıkça, dünyanın dört bir yanındaki şehirler ekonomik faydalar elde ediyor. Geçtiğimiz Haziran ayında Pittsburgh'da düzenlenen Taylor Swift konserleri, ayın geri kalanıyla karşılaştırıldığında harcamalarda önemli artışlar gördü ve Philadelphia Federal Rezerv Bankası, turun bölgede seyahat ve turizmi canlandırmaya yardımcı olduğunu söyledi.
Aynı zamanda Bank of America'nın üst düzey yönetim ekibinin bir üyesi olan ve aynı zamanda Bank of America'nın yönetici-yönetim ekibinin bir üyesi olan Levine'e göre, hesap bakiyeleri pandemi sırasında belirlenen yüksek seviyelerden düşmüş olmasına rağmen, dünya çapında Bank of America harcamalarının bir yıl öncesine göre yaklaşık %3 ila %4 oranında arttığını gördü. 30.000'den fazla bankacılık çalışanı ve finansal çözüm danışmanı. Kredi kartları, ipotekler, yatırım hizmetleri ve banka hesapları gibi birden fazla ürünü kullanan kitlesel varlıklı tüketicilere odaklanıyor.
Geçtiğimiz hafta İcra Kurulu Başkanı Brian Moynihan, yüksek faiz oranlarına rağmen ücret artışının da yardımıyla ABD'li tüketicilerin iyi durumda olduğunu söyledi. Moynihan, Bloomberg Televizyonu'na verdiği röportajda “Bu size Amerikalı tüketicinin dayanıklılığını gösteriyor” dedi.
(Başlık dışında bu hikaye Haberler personeli tarafından düzenlenmemiştir ve ortak bir yayından yayınlanmıştır.)
Bank of America Corp.'a göre tüketici harcamalarındaki artış yavaşladı ancak Eras Turu için Avrupa'ya seyahat eden Taylor Swift hayranları için bu durum geçerli değil.
Tercihli bankacılık başkanı Aron Levine bir röportajda, bankanın müşterilerinin bu ay şarkıcının turnesinin şehirde olduğu Paris'te %22 daha fazla harcama yaptığını söyledi. Swift, Fransa'nın başkentinde 9 Mayıs'tan 12 Mayıs'a kadar, tam da harcamalardaki artışın görüldüğü dönemde performans sergiledi.
“Başka bir açıklama olamaz” diyen Levine, hayranların Londra, Milano ve Viyana gibi şehirlerdeki yaklaşan tur tarihlerine akın etmesiyle diğer Avrupa şehirlerinin de benzer bir artışı sabırsızlıkla bekleyebileceğini ekledi. “Avrupa ekonomisine ivme kazandıracak.”
Tüketiciler deneyimlere ve canlı eğlenceye para harcadıkça, dünyanın dört bir yanındaki şehirler ekonomik faydalar elde ediyor. Geçtiğimiz Haziran ayında Pittsburgh'da düzenlenen Taylor Swift konserleri, ayın geri kalanıyla karşılaştırıldığında harcamalarda önemli artışlar gördü ve Philadelphia Federal Rezerv Bankası, turun bölgede seyahat ve turizmi canlandırmaya yardımcı olduğunu söyledi.
Aynı zamanda Bank of America'nın üst düzey yönetim ekibinin bir üyesi olan ve aynı zamanda Bank of America'nın yönetici-yönetim ekibinin bir üyesi olan Levine'e göre, hesap bakiyeleri pandemi sırasında belirlenen yüksek seviyelerden düşmüş olmasına rağmen, dünya çapında Bank of America harcamalarının bir yıl öncesine göre yaklaşık %3 ila %4 oranında arttığını gördü. 30.000'den fazla bankacılık çalışanı ve finansal çözüm danışmanı. Kredi kartları, ipotekler, yatırım hizmetleri ve banka hesapları gibi birden fazla ürünü kullanan kitlesel varlıklı tüketicilere odaklanıyor.
Geçtiğimiz hafta İcra Kurulu Başkanı Brian Moynihan, yüksek faiz oranlarına rağmen ücret artışının da yardımıyla ABD'li tüketicilerin iyi durumda olduğunu söyledi. Moynihan, Bloomberg Televizyonu'na verdiği röportajda “Bu size Amerikalı tüketicinin dayanıklılığını gösteriyor” dedi.
(Başlık dışında bu hikaye Haberler personeli tarafından düzenlenmemiştir ve ortak bir yayından yayınlanmıştır.)