DoğaHayranı
Active member
Türkiye Sigorta’ya ‘Kusursuz Müşteri Deneyimi’ mükafatı
Türkiye Sigorta ve Türkiye Hayat Emeklilik, aldığı ödüllere bir yenisini ekledi. Şikayetvar tarafınca bu yıl 7.’si düzenlenen, kusursuz müşteri tecrübesi yaşatan markaların belirlendiği A.C.E. Awards töreninde (Achievement in Customer Excellence) Türkiye Hayat Emeklilik ikincilikle Gold, Türkiye Sigorta üçüncülükle Silver mükafatın sahibi oldu.
Çeşitli dallardan hayli sayıda markanın katıldığı ve müşteri tecrübesini en yeterli yaşatan markaların ödüllendirildiği A.C.E. Awards merasimi, 8 Mart 2022’de Çırağan Palace Kempinski’de yapıldı. Şikayetvar tarafınca düzenlenen merasimde Türkiye Hayat Emeklilik ikincilikle Gold, Türkiye Sigorta üçüncülükle Silver mükafata lâyık görüldü.
Türkiye Sigorta Strateji, Dijital Dönüşüm ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Bilal Türkmen, bahse ait yaptığı açıklamada şunları söylemiş oldu: “150 bin markanın ve 7,5 milyon ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar, kullanıcıların geri bildirimlerini gözlemleyip hakikat aksiyon almak açısından bizim için kıymetli bir platform. Şikayetvar’ın 1,5 milyon örneklemle yaptığı anketler baz alınarak hazırlanan ‘Müşteri Tecrübe Endeksi Araştırması’ neticelerina bakılırsa, almaya hak kazandığımız mükafatlar bizi memnun etti. Müşterilerimize sunduğumuz tahlil odaklı yaklaşım ve bunun karşılığında aldığımız teşekkür skorları; müşteri tecrübesindeki başarımızın bir göstergesi olmanın yanı sıra bizi daha da ilerisi için çalışmaya motive ediyor. 2021, Türkiye Sigorta ve Türkiye Hayat Emeklilik için sistem ve operasyonel birleşmeler ile ağır geçen bir yıl oldu. Bu muvaffakiyetin ardında özverili bir biçimde emek harcayan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunuyorum. Herkes için en âlâ müşteri tecrübesini sunmaya devam edeceğiz.”
Hibya Haber Ajansı
Alıntıdır
Türkiye Sigorta ve Türkiye Hayat Emeklilik, aldığı ödüllere bir yenisini ekledi. Şikayetvar tarafınca bu yıl 7.’si düzenlenen, kusursuz müşteri tecrübesi yaşatan markaların belirlendiği A.C.E. Awards töreninde (Achievement in Customer Excellence) Türkiye Hayat Emeklilik ikincilikle Gold, Türkiye Sigorta üçüncülükle Silver mükafatın sahibi oldu.
Çeşitli dallardan hayli sayıda markanın katıldığı ve müşteri tecrübesini en yeterli yaşatan markaların ödüllendirildiği A.C.E. Awards merasimi, 8 Mart 2022’de Çırağan Palace Kempinski’de yapıldı. Şikayetvar tarafınca düzenlenen merasimde Türkiye Hayat Emeklilik ikincilikle Gold, Türkiye Sigorta üçüncülükle Silver mükafata lâyık görüldü.
Türkiye Sigorta Strateji, Dijital Dönüşüm ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Bilal Türkmen, bahse ait yaptığı açıklamada şunları söylemiş oldu: “150 bin markanın ve 7,5 milyon ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar, kullanıcıların geri bildirimlerini gözlemleyip hakikat aksiyon almak açısından bizim için kıymetli bir platform. Şikayetvar’ın 1,5 milyon örneklemle yaptığı anketler baz alınarak hazırlanan ‘Müşteri Tecrübe Endeksi Araştırması’ neticelerina bakılırsa, almaya hak kazandığımız mükafatlar bizi memnun etti. Müşterilerimize sunduğumuz tahlil odaklı yaklaşım ve bunun karşılığında aldığımız teşekkür skorları; müşteri tecrübesindeki başarımızın bir göstergesi olmanın yanı sıra bizi daha da ilerisi için çalışmaya motive ediyor. 2021, Türkiye Sigorta ve Türkiye Hayat Emeklilik için sistem ve operasyonel birleşmeler ile ağır geçen bir yıl oldu. Bu muvaffakiyetin ardında özverili bir biçimde emek harcayan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunuyorum. Herkes için en âlâ müşteri tecrübesini sunmaya devam edeceğiz.”
Hibya Haber Ajansı
Alıntıdır