Delhi-Meerut Hızlı Demiryolunun 17 Km’lik Uzunluğu Muhtemelen Mart Ayına Kadar Hizmete Girecek

EğlenceAvcısı

Active member
Ulusal Başkent Bölgesi’ndeki yolcuların seyahat deneyimini değiştirecek tesis


Yeni Delhi:

Yetkililer Cuma günü yaptığı açıklamada, ülkenin ilk Delhi-Meerut RRTS tren koridorunun 17 km’lik Duhai-Sahibabad öncelikli bölümünün bu yıl Mart ayı sonunda faaliyete geçmesinin beklendiğini ve bu tesisin Ulusal Başkent Bölgesi’ndeki yolcuların seyahat deneyimini değiştireceğini söyledi. .

Bir yetkili, 82 km’lik Delhi-Ghaziabad-Meerut Bölgesel Hızlı Geçiş Sisteminin (RRTS) proje maliyetinin yaklaşık 32.274 Rs olduğunu ve 2025 yılına kadar tamamen faaliyete geçeceğini söyledi.

Geçen yılın Aralık ayında hükümet, Parlamento’ya 30 Kasım’a kadar iddialı Delhi-Meerut RRTS koridoru projesi için toplam 11.440 Rupi harcandığını söyledi.

İddialı projeyi yürüten National Capital Region Transport Corporation’a (NCRTC) göre, RRTS trenleri saatte 180 km tasarım hızına ve saatte 160 km işletme hızına sahip olacak.

Cuma günü bir NCRTC yetkilisi ücret sorulduğunda, henüz karar verilmediğini söyledi.

Şu anda, Duhai deposundan Ghaziabad’daki Sahibabad’a giden öncelikli bölümde RRTS trenlerinin test sürüşü yapılıyor. Öncelikli bölümün dört istasyonu vardır – Sahibabad, Ghaziabad, Guldhar ve Duhai.

Modern RRTS trenlerinde ergonomik olarak tasarlanmış 2×2 enine minderli oturma yeri, geniş ayakta durma alanı, bagaj rafları, CCTV kameralar, dizüstü bilgisayar/mobil şarj tesisi, dinamik rota haritaları, otomatik kontrollü ortam aydınlatma sistemi, WiFi tesisi, ısıtma havalandırma ve klima sistemi (HVAC) bulunur. , diğer olanakların yanı sıra.

RRTS koridorunda çalışacak trenler, beşi standart, biri premium sınıf vagon olmak üzere öncelikle altı vagondan oluşacak. Bir vagon da kadın yolcular için ayrılacak.

Bu arada RRTS istasyonlarında Peron Ekran Kapı (PSD) montajı yapılıyor. RRTS istasyonlarının çoğu üç ila dört katlıdır. Trenler, dinamik rota haritası ekranlarına ve acil durum iletişim tesislerine sahip olacak.

PTI’ye konuşan resmi bir kaynak, “Duhai-Sahibabad hattındaki operasyonların Haziran başında başlaması planlanıyordu, ancak şimdi Mart ayının son haftasında başlaması bekleniyor” dedi. RRTS koridorundaki trenlerin metro trenlerinin üç katı hızda çalışacağını iddia etti.

Başka bir yetkili, RRTS istasyonlarının 82 km uzunluğundaki Delhi-Ghaziabad-Meerut RRTS koridorunda mümkün olan her yerde otobüs durakları, havaalanları, metro istasyonları ve tren istasyonları gibi diğer toplu taşıma modlarıyla entegre edildiğini söyledi.

Bu, Ulusal Başkent Bölgesi’ndeki (NCR) yolcular için rahat ve sorunsuz bir yolculuk sağlayacaktır.

Bin yolcunun her gün RRTS istasyonlarından gidip gelmesinin beklendiğini söyledi. Seyahatlerini kolaylaştırmak ve istasyona kolay erişim sağlamak için NCRTC, ana taşıt yolundan uzaktaki istasyonlarda özel bir yolcu alma ve bırakma bölgesi oluşturacak.

Ayrıca, istasyonlarda evrensel erişimi kolaylaştıracak yaya dostu yollar, asansörler, yürüyen merdivenler, oturma alanları ve banliyö merkezli diğer olanaklar olacaktır.

Yetkili, işe gidip gelenler için erişilebilirliği artırmak ve yolcuların Bağlantı Yolu ve Delhi-Meerut Yolu gibi yoğun yollardan güvenli bir şekilde geçmesine yardımcı olmak amacıyla, NCRTC’nin her iki yönde de RRTS koridorundaki yükseltilmiş istasyonların giriş ve çıkış noktalarını inşa ettiğini söyledi. yolun kenarları.

Giriş ve çıkış noktalarına sadece RRTS yolcuları değil, RRTS istasyonlarının ücretli alanına girmeden ana yollardan geçmek için bunları kullanabilen yayalar da erişebilecek.

Bu özellik, yayaların güvenli hareketine ve ayrıca istasyonlardaki kalabalık yönetimine yardımcı olacaktır.

()


Günün Öne Çıkan Videosu



Kareena Kapoor, Malaika Arora, Amrita Arora ve Manish Malhotra’nın Akşam Yemeği Tarihi
 
Üst