DoğaHayranı
Active member
Muratbey besin güvenliğindeki muvaffakiyetini bir kere daha tescilledi
Muratbey Peynircilik, Türkiye’de İş Dünyası Mecmuası ile Muteber Eser Platformu’nun ortaklaşa düzenlediği aktiflikte ‘Güvenilirlik Belgesi’ne layık görüldü.
İhlas Medya Kümesi bünyesinde yayına hazırlanan Türkiye’de İş Dünyası Dergisi’nin “Üründen hizmete, operasyonel süreçlerden idareye kadar her alanda ‘Güven’i arıyoruz” temasıyla hazırladığı 4. sayısında öne çıkan şirketlere “Güvenilirlik” evrakı verildi. Genel Yayın Direktörlüğünü İktisat Gazetecileri Derneği Lideri Celal Toprak’ın yaptığı mecmuanın aktifliğine Sarıyer Belediye Lideri Şükrü Genç, Esenyurt Belediye Lideri Kemal Deniz Bozkurt, Avcılar Belediye Lideri Turan Hançerli, İstanbul Demir ve Demirdışı Metaller İhracatçıları Birliği Lideri Tahsin Öztiryaki, İhlas Medya Kümesi Lideri Aslıhan Ören üzere iş ve siyaset dünyasının kıymetli isimleri katıldı. Aktiflikte, kendi bölümlerinde örnek güvenilirlik uygulamalarına imza atan şirketler ön plana çıktı.
Uluğ: İnovasyona yük vererek tüketicilerimize dayanak oluyoruz
Aktiflikte Muratbey ismine Güvenilirlik dokümanı Muratbey İş Geliştirme ve Bağlantı Yöneticisi Gülnur Uluğ’a takdim edildi. Muratbey’in besin güvenliği konusunda öncü ve yenilikçi projelere imza attığını söyleyen Gülnur Uluğ, “Sadece ülkemizde değil bütün dünyada sağlıklı jenerasyonların yetişmesine katkı sağlamak, peynirin sağlıklı bir atıştırmalık da olabileceği algısını pekiştirmek, daha fazla tüketiciyi inovatif eserlerimizle ve emniyetli besin ile buluşturmak istiyoruz. Bilindiği üzere bilhassa pandemi niçiniyle toplum sıhhatini destekleyecek çalışmalara odaklanarak, D vitamini tarafından varlıklı eserlerimizle tüketicilerin bağışıklığını artırmaya yönelik inovatif eserler geliştirdik. Salgınla birlikte tüketicilerin inançlı besine ulaşımını daha da artırmak ismine Ar-Ge ve inovasyona büyük kıymet veriyoruz. Dünya çapında 5 kıtaya ihracat yapan bir marka olarak insanların sağlıklı beslenme konusunda daha şuurlu tercihler yapabilmesi için yenilikçi projeler geliştiriyor, irtibat faaliyetlerinde besin güvenliği uzmanları ve uzman akademisyenlerden takviye alıyoruz. Bu sayede besin güvenliği konusunda toplumsal farkındalığa katkı sağlıyor ve sağlıklı kuşakların yetişmesinde toplumsal sorumluluk üstleniyoruz” dedi.
MURATBEY HAKKINDA
1965 yılında Eminönü’nde küçük bir peynirci dükkânıyla peynir bölümüne adım atan Muratbey, 1992 yılında birinci üretim tesisini açtı. Muratbey; 35 bin metrekare kapalı alana sahip üretim tesisi, yaklaşık 400 çalışanı ve günde 700 ton süt sürece kapasitesi ile Türkiye çapında 50 bini aşkın satış noktasına, dünya çapında 5 kıtaya ulaşmaktadır. 2008 yılında yurtdışına açılan ve 60’a yakın ülkede marka tescili alan Muratbey, 300’ün üzerinde eser çeşidi ile farklı coğrafyalardaki birfazlaca ülkeye ihracat yapmaktadır. Güvenilir gıdayı tüketicilere ulaştırmayı, birinci önceliği olarak belirleyen Muratbey, D vitamini eksikliğine karşı dünyada birinci sefer D vitamini ile zenginleştirilmiş peynirler üretmeye başlamıştır. Başta BRC Küresel Besin Güvenliği Standardı Dokümanı ve TSE COVID-19 İnançlı Üretim Evrakı olmak üzere en kıymetli besin sertifikalarına sahiptir. Sürdürülebilir Besin Platformu üyesi de olan Muratbey, yalnızca eserleriyle değil geliştirdiği teknolojik projelerle de bölümünde öncü ve örnek olma rolünü devam ettirmektedir. Muratbey, toplumun gelişmenine ve sürdürülebilirliğine katkı sağlamak hedefiyle biroldukça toplumsal sorumluluk projesini de muvaffakiyetle sürdürmektedir. Muratbey, T.C. Ticaret Bakanlığı’nın TURQUALITY® programı üyesidir. Muratbey, dünya çapında 5 kıtaya gerçekleştirdiği ihracatlar ile ülke iktisadına döviz katkısı sağlamaya devam ederken, Türkiye’nin dünyada gibisi olmayan, en itibarlı Takviye Programında “Turquality” düzeyine yükseldi. Muratbey, süt ve süt eserleri bölümünden 3. marka olarak yer aldığı TURQUALITY® programı yardımıyla küresel rekabet gücünü üst noktalara taşımak için çalışmalarına devam etmektedir.
Hibya Haber Ajansı
Alıntıdır
Muratbey Peynircilik, Türkiye’de İş Dünyası Mecmuası ile Muteber Eser Platformu’nun ortaklaşa düzenlediği aktiflikte ‘Güvenilirlik Belgesi’ne layık görüldü.
İhlas Medya Kümesi bünyesinde yayına hazırlanan Türkiye’de İş Dünyası Dergisi’nin “Üründen hizmete, operasyonel süreçlerden idareye kadar her alanda ‘Güven’i arıyoruz” temasıyla hazırladığı 4. sayısında öne çıkan şirketlere “Güvenilirlik” evrakı verildi. Genel Yayın Direktörlüğünü İktisat Gazetecileri Derneği Lideri Celal Toprak’ın yaptığı mecmuanın aktifliğine Sarıyer Belediye Lideri Şükrü Genç, Esenyurt Belediye Lideri Kemal Deniz Bozkurt, Avcılar Belediye Lideri Turan Hançerli, İstanbul Demir ve Demirdışı Metaller İhracatçıları Birliği Lideri Tahsin Öztiryaki, İhlas Medya Kümesi Lideri Aslıhan Ören üzere iş ve siyaset dünyasının kıymetli isimleri katıldı. Aktiflikte, kendi bölümlerinde örnek güvenilirlik uygulamalarına imza atan şirketler ön plana çıktı.
Uluğ: İnovasyona yük vererek tüketicilerimize dayanak oluyoruz
Aktiflikte Muratbey ismine Güvenilirlik dokümanı Muratbey İş Geliştirme ve Bağlantı Yöneticisi Gülnur Uluğ’a takdim edildi. Muratbey’in besin güvenliği konusunda öncü ve yenilikçi projelere imza attığını söyleyen Gülnur Uluğ, “Sadece ülkemizde değil bütün dünyada sağlıklı jenerasyonların yetişmesine katkı sağlamak, peynirin sağlıklı bir atıştırmalık da olabileceği algısını pekiştirmek, daha fazla tüketiciyi inovatif eserlerimizle ve emniyetli besin ile buluşturmak istiyoruz. Bilindiği üzere bilhassa pandemi niçiniyle toplum sıhhatini destekleyecek çalışmalara odaklanarak, D vitamini tarafından varlıklı eserlerimizle tüketicilerin bağışıklığını artırmaya yönelik inovatif eserler geliştirdik. Salgınla birlikte tüketicilerin inançlı besine ulaşımını daha da artırmak ismine Ar-Ge ve inovasyona büyük kıymet veriyoruz. Dünya çapında 5 kıtaya ihracat yapan bir marka olarak insanların sağlıklı beslenme konusunda daha şuurlu tercihler yapabilmesi için yenilikçi projeler geliştiriyor, irtibat faaliyetlerinde besin güvenliği uzmanları ve uzman akademisyenlerden takviye alıyoruz. Bu sayede besin güvenliği konusunda toplumsal farkındalığa katkı sağlıyor ve sağlıklı kuşakların yetişmesinde toplumsal sorumluluk üstleniyoruz” dedi.
MURATBEY HAKKINDA
1965 yılında Eminönü’nde küçük bir peynirci dükkânıyla peynir bölümüne adım atan Muratbey, 1992 yılında birinci üretim tesisini açtı. Muratbey; 35 bin metrekare kapalı alana sahip üretim tesisi, yaklaşık 400 çalışanı ve günde 700 ton süt sürece kapasitesi ile Türkiye çapında 50 bini aşkın satış noktasına, dünya çapında 5 kıtaya ulaşmaktadır. 2008 yılında yurtdışına açılan ve 60’a yakın ülkede marka tescili alan Muratbey, 300’ün üzerinde eser çeşidi ile farklı coğrafyalardaki birfazlaca ülkeye ihracat yapmaktadır. Güvenilir gıdayı tüketicilere ulaştırmayı, birinci önceliği olarak belirleyen Muratbey, D vitamini eksikliğine karşı dünyada birinci sefer D vitamini ile zenginleştirilmiş peynirler üretmeye başlamıştır. Başta BRC Küresel Besin Güvenliği Standardı Dokümanı ve TSE COVID-19 İnançlı Üretim Evrakı olmak üzere en kıymetli besin sertifikalarına sahiptir. Sürdürülebilir Besin Platformu üyesi de olan Muratbey, yalnızca eserleriyle değil geliştirdiği teknolojik projelerle de bölümünde öncü ve örnek olma rolünü devam ettirmektedir. Muratbey, toplumun gelişmenine ve sürdürülebilirliğine katkı sağlamak hedefiyle biroldukça toplumsal sorumluluk projesini de muvaffakiyetle sürdürmektedir. Muratbey, T.C. Ticaret Bakanlığı’nın TURQUALITY® programı üyesidir. Muratbey, dünya çapında 5 kıtaya gerçekleştirdiği ihracatlar ile ülke iktisadına döviz katkısı sağlamaya devam ederken, Türkiye’nin dünyada gibisi olmayan, en itibarlı Takviye Programında “Turquality” düzeyine yükseldi. Muratbey, süt ve süt eserleri bölümünden 3. marka olarak yer aldığı TURQUALITY® programı yardımıyla küresel rekabet gücünü üst noktalara taşımak için çalışmalarına devam etmektedir.
Hibya Haber Ajansı
Alıntıdır