DoğaHayranı
Active member
Ankara Zabıtası’nda İrtibat ve Rehberlik Ünitesi kuruldu
Ankara Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı bünyesinde ‘İletişim ve Rehberlik Birimi” kuruldu. Ünitede muhtaçlık duyulması halinde kimsesiz, evsiz ya da bakıma muhtaç vatandaşlara ve zabıtalara rehberlik dayanağı sağlanacak. Halkla münasebetler konusunda hizmet içi eğitimlerin de verileceği ünitede zabıtalar tesirli irtibat, motivasyon teknikleri, gerilim ve öfke denetimi konusunda bilinçlendirilecek.
Ankara Büyükşehir Belediyesi insan odaklı ve çağdaş idare anlayışıyla vatandaşların ömrünü kolaylaştıran hizmetlere imza atmaya devam ediyor.
Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı bünyesinde hem zabıta çalışanına birebir vakitte gereksinim duyulması halinde kimsesiz, evsiz ya da bakıma muhtaç vatandaşlara rehberlik dayanağının sağlanacağı ‘İletişim ve Rehberlik Birimi’ kuruldu. Ünitede ayrıyeten Ankara Zabıtası çalışanına halkla bağlantılar konusunda hizmet içi eğitimler de verilecek.
ÜNİTE ZABITA GRUPLARINA ALANDA KOLAYLIK SAĞLAYACAK
Ankara Zabıtasının ihtiyaçları doğrultusunda hizmet kalitesini korumak ve güzelleştirmek gayesiyle kurulan İletişim ve Rehberlik Birimi hem de işçinin vazifeleri sırasında yaşanabilecek problemlerle baş etme konusunda gerekli maharetleri kazandırmayı hedefliyor.
Büyükşehir Belediyesi Toplumsal Hizmetler Daire Başkanlığı ile aktif ve alana hâkim bir iş birliği oluşturduklarını ve 120’e yakın daima dışarıda kalan evsiz vatandaşı ABB’nin Şefkat ve Barınma Konutlarına yerleştirdiklerini belirten Zabıta Daire Lideri Mustafa Koç, şu ayrıntıları paylaştı:
“Ankara’da evsiz vatandaşların bir kısmının çeşitli ruhsal, ekonomik ya da ailevi niçinlerle kendilerini âdeta cezalandırarak ve şuurlu olarak sokakta barınmakta ısrar ettiklerini gördük. Tekraren aldığımız hâlde yenidendan tıpkı yere döndüğünü, bizleri, polisi hatta çocuklarını da dinlemediklerini tespit ettik. Toplumsal hizmet uzmanımız bu tıp davranış sergileyen vatandaşlar için farklı bir irtibat lisanı gerektiğini, bu formülle yaklaşıldığında sonuç alınabileceğini önerdi. Biz de Ankara Zabıtası’nda bir ‘İletişim ve Rehberlik Birimi’ oluşturduk. Kısa müddet ortasında epey hoş çalışmalara imza attık. Bu ünite yardımıyla iki yıldır tahlile kavuşturamadığımız birkaç sorunu çözdük. Ankara’da kimse aç ve açıkta kalmasın istiyoruz. Kimin ne sıkıntısı var ise ünitenin bize sunduğu bütün imkânları kullanarak Belediyemizin bütün imkânlarını harekete geçirerek, onları meskenlerine ya da kapalı bir yere kavuşturmak azmindeyiz.”
VATANDAŞLAR VE ZABITA TAKIMLARI İLE İRTİBAT KÖPRÜSÜ KURULACAK
Bağlantı ve Rehberlik Ünitesi sorumlusu Esengül Oruç ise zabıta takımlarının tahlile kavuşturmaya zorlandığı yahut bağlantı yollarının tıkandığı noktalarda şahsen alana gidip irtibat kurma formlarının uygulanacağını söylemiş oldu.
Kurulan yeni üniteyle Ankara Büyükşehir Belediyesi ve Zabıta Daire Başkanlığının vizyonunun yükseltilmesini hedeflediklerini söz eden Oruç, “Öfke denetimi, alanda dezavantajlı kümelerle irtibat ve bağlantı teknikleri hakkında hem işçimizle tıpkı vakitte halkımızla olan bağlantı köprülerini geliştirmek üzere bu ünitesi açtık. Ünitemiz, alanda çalışan arkadaşlarımızın moral motivasyonundan, çalıştığımız dezavantajlı kümelerle nasıl bağlantının sağlanacağına kadar geniş bir çalışma alanını kapsıyor. Tertipli olarak ayrıyeten karakollarımızda ve amirliklerimizde çalışanımıza bağlantı seminerleri ile ferdi rehberlik hizmeti de verilecek” dedi.
Hibya Haber Ajansı
Alıntıdır
Ankara Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı bünyesinde ‘İletişim ve Rehberlik Birimi” kuruldu. Ünitede muhtaçlık duyulması halinde kimsesiz, evsiz ya da bakıma muhtaç vatandaşlara ve zabıtalara rehberlik dayanağı sağlanacak. Halkla münasebetler konusunda hizmet içi eğitimlerin de verileceği ünitede zabıtalar tesirli irtibat, motivasyon teknikleri, gerilim ve öfke denetimi konusunda bilinçlendirilecek.
Ankara Büyükşehir Belediyesi insan odaklı ve çağdaş idare anlayışıyla vatandaşların ömrünü kolaylaştıran hizmetlere imza atmaya devam ediyor.
Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı bünyesinde hem zabıta çalışanına birebir vakitte gereksinim duyulması halinde kimsesiz, evsiz ya da bakıma muhtaç vatandaşlara rehberlik dayanağının sağlanacağı ‘İletişim ve Rehberlik Birimi’ kuruldu. Ünitede ayrıyeten Ankara Zabıtası çalışanına halkla bağlantılar konusunda hizmet içi eğitimler de verilecek.
ÜNİTE ZABITA GRUPLARINA ALANDA KOLAYLIK SAĞLAYACAK
Ankara Zabıtasının ihtiyaçları doğrultusunda hizmet kalitesini korumak ve güzelleştirmek gayesiyle kurulan İletişim ve Rehberlik Birimi hem de işçinin vazifeleri sırasında yaşanabilecek problemlerle baş etme konusunda gerekli maharetleri kazandırmayı hedefliyor.
Büyükşehir Belediyesi Toplumsal Hizmetler Daire Başkanlığı ile aktif ve alana hâkim bir iş birliği oluşturduklarını ve 120’e yakın daima dışarıda kalan evsiz vatandaşı ABB’nin Şefkat ve Barınma Konutlarına yerleştirdiklerini belirten Zabıta Daire Lideri Mustafa Koç, şu ayrıntıları paylaştı:
“Ankara’da evsiz vatandaşların bir kısmının çeşitli ruhsal, ekonomik ya da ailevi niçinlerle kendilerini âdeta cezalandırarak ve şuurlu olarak sokakta barınmakta ısrar ettiklerini gördük. Tekraren aldığımız hâlde yenidendan tıpkı yere döndüğünü, bizleri, polisi hatta çocuklarını da dinlemediklerini tespit ettik. Toplumsal hizmet uzmanımız bu tıp davranış sergileyen vatandaşlar için farklı bir irtibat lisanı gerektiğini, bu formülle yaklaşıldığında sonuç alınabileceğini önerdi. Biz de Ankara Zabıtası’nda bir ‘İletişim ve Rehberlik Birimi’ oluşturduk. Kısa müddet ortasında epey hoş çalışmalara imza attık. Bu ünite yardımıyla iki yıldır tahlile kavuşturamadığımız birkaç sorunu çözdük. Ankara’da kimse aç ve açıkta kalmasın istiyoruz. Kimin ne sıkıntısı var ise ünitenin bize sunduğu bütün imkânları kullanarak Belediyemizin bütün imkânlarını harekete geçirerek, onları meskenlerine ya da kapalı bir yere kavuşturmak azmindeyiz.”
VATANDAŞLAR VE ZABITA TAKIMLARI İLE İRTİBAT KÖPRÜSÜ KURULACAK
Bağlantı ve Rehberlik Ünitesi sorumlusu Esengül Oruç ise zabıta takımlarının tahlile kavuşturmaya zorlandığı yahut bağlantı yollarının tıkandığı noktalarda şahsen alana gidip irtibat kurma formlarının uygulanacağını söylemiş oldu.
Kurulan yeni üniteyle Ankara Büyükşehir Belediyesi ve Zabıta Daire Başkanlığının vizyonunun yükseltilmesini hedeflediklerini söz eden Oruç, “Öfke denetimi, alanda dezavantajlı kümelerle irtibat ve bağlantı teknikleri hakkında hem işçimizle tıpkı vakitte halkımızla olan bağlantı köprülerini geliştirmek üzere bu ünitesi açtık. Ünitemiz, alanda çalışan arkadaşlarımızın moral motivasyonundan, çalıştığımız dezavantajlı kümelerle nasıl bağlantının sağlanacağına kadar geniş bir çalışma alanını kapsıyor. Tertipli olarak ayrıyeten karakollarımızda ve amirliklerimizde çalışanımıza bağlantı seminerleri ile ferdi rehberlik hizmeti de verilecek” dedi.
Hibya Haber Ajansı
Alıntıdır